Monday, September 17, 2007

How was your weekend....?

My weekend... well almost every weekend me and hubby selalu balik rumah my parents in-laws... Last weekend first Ramadhan.. buka puasa bersama-sama.. tapi berbuka di restoran owned by my parents in laws... I never tell yea... yes, they have a restaurant and the speciality is their satay.... hmm.. delicious.. .more stories about this in next entry...

Ayam percik yang sangat best...

Bangun sahur lah di rumah parents in law.... lepas tu sakit perut and terlajak tidur sampai pukul 10 pagi.. hehehe... nasib baik tak kena masak lunch.... boleh tido jap... then tengahari boring-boring, ajak my sister in law pergi shopping kat Nichii Fashion, jalan sungai besi... issh... tempat nih duduk 2 jam pun tak cukup... by 3 pm balik and help mother in law cook for buka puasa

Ayam golek pun best juger... tapi sekarang mahal sungguh!

About 5 pm my hubby cousins came in and we all went to pasar ramadhan.. first bukit indah .. buy few stuffs... macam tak percaya tgk org jual popiah basah for RM1??? My parents in law punyer satay pun baru 60cents satu... siap dapat mcm2 lagi... Then we went to another place just to compare prices... this one kat pandan indah lak.... apparently sini lagi murah sikit lar... and banyak choice...

Oooh.. this is my favourite... karipap.. especially sardine!

Tepat 6.30 sampai rumah.. and wahh.. what a feast... banyak betul makanan.. tapi ramai juga orangnya.... alhamdullillah tak membazir.... cuba tgk this weekend pulak nak pergi makan apa pulak for berbuka...

No comments: